czyli ja z komputera, a dzieci na tabletach:

1. Kahoot - nr 1 w mojej klasie!

Dzieciaczki mają aplikację Kahoot na tablecie. Po wpisaniu numeru/pinu gry oraz swojego dowolnego loginu pojawiają się na tabletach gry, quizy, sondaże. Ja mam program https://getkahoot.com/. Mogę utworzyć badanie, sondaż, quiz. W programie ustawiam czas odpowiedzi i stopień trudności (dotyczy kolorów i kształtów danego pytania). Uczniowie na tabletach widzą tylko ikony wyboru, odpowiedzi. Emocje podkręca muzyczka!!! Po głosowaniu widać wyniki w układzie słupkowym. 

Download
instrukcja autorstwa p. Agnieszki Bliskiej
Kahoot+Quiz+instruktaż+20.02.2014.pdf
Adobe Acrobat Document 136.1 KB

2. Zondle beta

Na blogu  SUPERBELFRZY mój dokładny opis 


3. magiczne wzorki czyli Plicers

Krok po kroku, począwszy od rejestracji, drukowania wzorków, po odczyt wyników w programie Plickers opisała Małgorzata Rabenda na blogu  http://www.superbelfrzy.edu.pl/. Serdecznie zapraszam do lektury, naprawdę warto. 


4. socrative teacher i socrativ student

klik
klik

Dla uczniów jest aplikacja tabletowa socrative student, a dla nauczyciela  Socrative Teacher oraz aplikacja http://www.socrative.com/. Tworzę tam rozmaite quizy i gry. Niezwykle popularna w mojej klasie jest opcja "rakiety". Uczniowie zostają podzieleni na grupy wg kolorów (losowy wybór komputera). Odpowiadają na pytania i w realnym czasie widzą, która kolorowa rakieta jest pierwsza czyli kto wygrywa! Są emocje!!! Nauczyciel ma możliwość pobrania arkuszy odpowiedzi. 


5. quizizz - konkurencja dla Kahoot

klik
klik

Marta Florkiewicz-Borkowska na blogu superbelfrzy.edu.pl zamieściła artukuł pt. "Quizizz-aplikacja która-nie-pozwala-zasnąć".